Spitalele româneşti transformate-n cămine (azile) de bătrâni


Interesanta decizie a luat ministrul sanatatii, Attila Cseke!
Gandesc ca aceasta decizie este prima dintre toate deciziile luate pana acum de gasca portocalie, dupa o analiza pertinenta.
De ce?
Pentru ca anul acesta va fi anul adancirii crizei. Pensionarii (batranii) nu-si vor mai putea plati facturile in iarna ce "va sa vie" (pentru ca nu vor mai fi bani de subventii), si vor fi aruncati in strada din propriile case. Pentru a nu-i lasa pe drumuri, ii vor inghesui in ghetourile-azile!
Cu certitudine aceste "ghetouri-azile" nu vor fi suficiente. Numarul celor care nu-si vor mai putea permite sa ramana in casele lor va fi foarte mare.
Nu mai punem la socoteala ca vor avea acces la aceasta "cazare" doar cei cu pensii substantiale.

Asadar, gashca portocalie, a gandit inainte de a lua decizia.
O bila alba de la Turcescu!

Daca fac conexiune si cu decizia prin care s-a legiferat parteneriatul BOR-Stat, ajung la concluzia ca batranii vor fi aruncati in "ghetourile-azil" de catre stat, iar BOR-ul se va ocupa sa le ofere o masa calda prin firmele sale de catering, sa le spele cearceafurile prin firmele sale "nufarul" etc.

Nimic nu este intamplator.

Desi deontologii jurnalisti opineaza ca gashca portocalie guverneaza haotic, eu spun ca totul este gandit cu maxima "maturitate" guvernamentala, ca totul este premeditat si facut cu buna stiinta.
Mai pun la socoteala si faptul ca varsta de pensionare a crescut, iar angajatorii (cei putini, cati mai sunt) nu se "dau in vant" in a angaja persoane varstice... as pune pariu ca randul "asistatilor" va creste considerabil, DRAMATIC!
Aici va interveni tot parteneriatul Stat-BOR!
BOR-ul ii va linisti pe amarati ca vor avea o viata mai buna pe "lumea cealalta", le va arunca cate o bucata de paine uscata (ramasa dupa ce si-au ghiftuit porcii din ograda), si-i vor trimite "la plimbare"!
Nici macar adaposturi nu avem suficiente, precum sunt in statele civilizate.



Sunt siderat de tot ce se-ntampla in Romania!
13 Responses
  1. Nicolae Nicu Says:

    Ce spun eu? Eu spun aici şi acum două lucruri.
    1. Hai să facem un pariu. Un pariu că BOR-ul va asigura tuturor pensionarilor şi suferinzilor incurabil, care nu mai pot fi asistaţi social de statul capitalist, cîte o slujbă. De înmormîntare.
    2. Hai să facem încă un pariu. Un pariu că parte dintre spitalele dezafectate vor fi reamenajate şi valorificate, "reciproc avantajos", împreună cu "dezvoltatori imobiliari" clientelari politic, ca hoteluri particulare.


  2. andreiraduM Says:

    :)
    Te salut, Nicolae!
    Am scris despre ideea asta cu cateva luni in urma, pe un blog care mi-a fost sters definitiv si irevocabil.
    :)
    Nu pot pune pariu cu tine, pentru ca sunt de "aceiasi parte", pot ingrosa randul facand pariu cu cei care inca mai cred ca portocalia gasca are macar un infim interes de a face ceva bun pentru tara.
    Si cu acei credinciosi care mai cred ca BOR este institutie cereasca cu mandat pe pamant!
    :))

    Mie imi este groaza de ce se va intampla in anii ce vor urma.
    Si ce ma inspaimanta mai tare este INDIFERENTA, nepasarea, romanilor!


  3. Nicolae Nicu Says:

    Salve!
    Am mai auzit pe cîte cineva pe aici că are probleme cu blogul sau a avut. Tu afirmi "un blog care mi-a fost şters definitiv şi irevocabil". Nu sînt ipocrit, dar spun că, după 1989, sînt şi realizări, nu numai praf şi pulbere, aşa cum s-ar crede, firesc, că văd eu situaţia. Una dintre realizări, am mai scris pe aici pe undeva, este libertatea de exprimare (bine, e libertatea predicatorului în deşert, dar asta e o altă chestiune, nu insist acum).

    Din punctul meu de vedere, este chiar o libertate ireproşabilă măcar sub aspectul diversităţii posibilităţilor existente la îndemîna oricui, fără îndoială incomparabile cu ce era pînă în 1989, fie şi pentru că - dincolo de eliminarea constrîngerilor sau barierelor politice ştiute - nivelurile tehnologice, peste timp, sînt greu de comparat.

    De aceea, am vrut să spun, mi-e greu să înţeleg problemele de comunicare publică pe care le aveţi, unii. Cum adică blogul ţi-a fost şters?! De către cine? De ce? Încă mai sînt practici din astea? Mă mir, sincer. Nu cumva a fost vorba, poate, de vreo problemă tehnică, pur şi simplu?

    Uite, şi eu am mici probleme cu blogul, în momentele cînd fac postări de materiale. Una îmi arată la "previzualizare", şi cu totul apare la postarea propriu-zisă. Sau, aranjez totul foarte atent, meticulos, mă verific să nu fi greşit ceva, postez, şi cînd vizualizez, e un talmeş-balmeş de nedescris, ba îmi şi dispar părţi din text sau fotografii, inversări de pasaje etc. Ce să fac? Insist pînă reuşesc, deşi, oricum, nu arată finalmente aşa de îngrijit cum l-am lucrat. Să dau vina pe "cineva" care îşi bagă coada, deranjat de "politica" mea? Mi se pare ridicol! Pur şi simplu, asta-i tehnica de care dispun(em), sau astea-s posibilităţile ei acum.

    În plus, nu am de ce să nu recunosc că nu sînt un AS al programelor de calculator, ba, avînd în vedere faptul că eu am învăţat "meseria" asta de unul singur, pe furate, pe întrebate şi pe dibuite, fără nici un minut de cursuri de specialitate, de unde şi carenţele mele, spre exemplu, de limbaj anglo-tehnic, să-i zic aşa, de calculator, am chiar motive să fiu satisfăcut de nivelul la care mă aflu şi de lucrurile destul de facile pe care le pot face cu această fascinantă unealtă, fără ca asta să însemne că nu vreau să îmi depăşesc condiţia.

    Dar, mă întreb, nu cumva tocmai aceste inabilităţi personale de lucru cu calculatorul ne împiedică să obţinem, fiecare la nivelul său, rezultatele pe care le dorim şi avem impresia că, de fapt, o instituţie răuvoitoare ne pîndeşte, ne controlează şi ne zădărniceşte din umbră munca şi interesele?


  4. andreiraduM Says:

    Nicolae, nu are nicio legatura cu politica, ci cu indivizi pe care i-am suparat la un moment dat (vorbeste suspiciunea din mine).
    :)
    Dar varianta plauzibila tuturor (implicit mie) este ca "goagalul", dragutul de el, a avut ceva sughituri la un moment dat si a sters o sumedenie de conturi tam-nesam...

    Nu numai ca mi-a sters blogurile (doua la numar) ci si contul de gmail!
    Poate nu am fost destul de explicit: contul nu mi-a fost sters pentru ca am scris eu ceva ce i-ar fi deranjat pe portocalii. Nu are nicio legatura
    :))
    In ceea ce priveste "libertatea de exprimare", putem da din "codita" cat dorim, aceasta libertate nu ne ajuta la NIMIC.
    Libertate de exprimare (cu exceptia de a ne insulta pe sticla sau in afara ei) aveau (aveam) si pe vremea lui ESCU.
    Si tot nu ne folosea la nimic.

    Nu ma inregimentez in randul celor care sunt fericiti ca pot spune orice, oricand, oriunde, oricum.
    Suntem precum "plebea" pe vremea Imperiului Roman, care crapa de foame, rupta'n fund, needucata, insa avea dreptul de a se distra in marile amfiteatre foarte costisitoare, avea dreptul sa vorbeasca'nsirte'margarite...
    Diferenta este ca acum nu se mai platesc "circari", "actori", "gladiatori" etc, ci noi insine jucam acest rol... GRATUIT!
    In sensul ca radem unii de altii.
    :)
    hai ca m-am lungit ca o peltea "tiganeasca"

    O seara faina si un sfarsit de saptamana la fel.


  5. Nicolae Nicu Says:

    Foarte adevărat ce spui.
    Mulţumesc.


  6. Costin Comba Says:

    salut. imi cer scuze pentru ce o sa scriu, daca te deranjeaza. Conducatorii bisericii, sunt niste excroci ordinari, cu ochii numai dupa bani. Fac orice si oricand, numai sa isi mareasca averea si astfel influenta. Vor pupa politicienii in cur atata timp cat le vor retroceda sute de hectare de paduri si pamanturi, per care vor deschide case de ajutor reciproc, de unde vor imprumuta bani cu dobanda, un fel de camatarie, dar e legala, ca doar o fac preotii, nu?

    De dimineata de la ora 6, la serviciu cu asta am inceput, cu stirea oamenilor omorati de Attila Cseke prin ordinul lui. Imi cer iar scuze daca te va deranja ce o sa scriu.
    Ungurului asta nenorocit ii doresc sa moara in chinuri. Sa se duca d...u din Romania si sa dea astfel de legi, prin care omoara cetateni romani, care ii platesc salariu, masina de serviciu, telefon de serviciu si poate si locuinta de serviciu, la el in Ungaria. Ce pregatire in domeniu are el? Zero, este un jurist amarat. criminal in devenire. Cum poate vorbi el de pe holurile operei sau teatrului, si sa spuna ca mortii sunt vinovati ca nu au respectat anumite cutume. Pai sa ii amendam zic, ca doar au incalcat anumite prevederi legale. Pai mori ma si tu odata

    Ii mai spun sa se duca d...u sa dea legi in Ungaria si celuilalt ungur, de la ministerul culturii, care nu a fost capabil sa dea 400.000 de euro sa cumpere manuscrisele unuia dintre cei mai mari filosofi romani Emil Cioran (dupa Lucian Blaga eu cred ca este al 2-lea). Ce nu mai are primul ministru bani in rezerva ministeriala? Ba da are, dr nu pentru a educa populatia ci pentru a fi indobitocita, sclavagizata.


  7. andreiraduM Says:

    Te salut, Costin!
    Nu ma supara absolut deloc, ba dimpotriva, sunt de acord cu tot ceea ce ai spus.
    M-as aseza langa tine si as spune aceleasi cuvinte in fata Ministerului Sanatatii.
    Dar ce facem doar doi?
    Natia romana e amortita. Si cred ca ii place amorteala.
    Nici nu vreau sa ma gandesc la ce va urma.
    Stau intr-o dunga si ma-ntreb:
    Unde sunt STUDENTII?!
    Unde sunt INTELECTUALII?


  8. Costin Comba Says:

    Care naiba studenti? Nu vezi ca invatamantul este la pamant?
    Care rahat intelectuali? aia de la Academia Romana care il pupa pe basescu in cur sa le dea bani, sau care ii dau titlu de academician? Liiceanu e un intelectual? Plesu e un intelectual?


  9. andreiraduM Says:

    :)
    Mai sunt si studenti si intelectuali. Sunt si prin blogosfera, iau atitudine in virtual, dar in real nu se fac vazuti.
    Pare-mi-se ca FRICA s-a insinuat adanc in psihicul romanului.
    Habar nu am!


  10. Costin Comba Says:

    Stii ce e cel mai tragic? Ma gandesc la un singur lucru : astia vor pleca in 2012, asta e sigur, ii schimba strainii, dar vor venii psd-pnl si nu ii va trage la raspundere pentru crimele contra Romaniei. Nu va plati nimeni. Dupa principiul o mana se spala pe alta, sau toata lumea sa traiasca numai noi sa nu murim, vom fi amagiti, ma rog vor fi anagiti destui, pentru ca eu nu mai cred nimic din ce spun politicienii. Probabil va intra unul la puscarie, pe usa din fata si va iesi pe cea din spate.


  11. andreiraduM Says:

    :)
    Pronostic: eu zic ca pedelistii nu vor pleca de la ciolan. Se va croi o "alianta" astfel incat ei nu vor fi eliminati.
    In al doilea rand, cum ai spus si tu: o mana spala pe alta. In cei peste 20 de ani s-au perindat la ciolan ACEIASI oameni, fie ca au provenit din psd, pnl sau pdl si astfel nimeni nu va plati pentru toate "asumarile"- dezastru!
    Am spune resemnati: oricum am face, nu avem pe cine alege.
    Eu prefer sa angajam nemti, japonezi, suedezi... decat sa mai vad picior de roman la conducere!


  12. Costin Comba Says:

    Eu propun sa declaram razboi Germaniei. Trimitem un balon cu heliu sa le invadeze spatiul aerian si cand or sa vina peste noi, capitulam si ne cuceresc. Devenim un land german si asa poate are si Romania vre-o sansa sa devina o tara civilizata.


  13. Radu Says:

    Pe tema aceasta , zilele trecute am discutat cu o persoana agreabila din Codlea . Au ramas fara spital , dupa cum bine stiti de prin emisiunile de stiri . Acum , trebuie sa faca cei din Codlea un mic drum pana la Fagaras -numai 60 km -pentru ca acolo i-au arondat autoritatile pe codleni . Perspectiva este cat se poate de urata . Spitalul era utilat de curand si nimeni nu-si explica deocamdata care este rostul acestei masuri . Masuri venite prin asumarea raspunderii unor iresponsabili !


Trimiteți un comentariu

Tu ce spui?